Recensies, waarderingen, reacties en informatie
vrijdag, 09 januari 2009 19:32

Schouten, Saskia - Wachten op de liefde

Geschreven door Frea Kroese
Beoordeel dit item
(18 stemmen)

Inhoud:

Wachten op de liefdeBonetta is de bijzondere hoofdpersoon van Wachten op de liefde. Zij lijkt een gewoon meisje, maar zij doet iets heel speciaals. Zij vertrouwt op God in een wereld waarin veel meisjes het heft in eigen handen nemen en degene op wie zij verliefd zijn, gewoon vragen. Bonetta niet. Ze wacht. Intussen geniet ze volop van het leven en haar geplande vakanties. Ze heeft het niet zo op haar cheffin, maar ook zij blijkt een mens te zijn, met een eigen geschiedenis.
Haar vriendin Vivian heeft het niet makkelijk met haar scheiding en Bonetta kan wel met haar meevoelen, want Vivian hoopt nog altijd dat haar man terugkomt. Het voorwerp van Bonetta's liefde: Jonathan heeft geen idee van haar diepe gevoelens voor hem. Totdat hij haar (opnieuw) ontmoet, door Bonetta's vriendschap met zijn zus. Dan slaat echt de vlam in de pan. Maar als hij Bonetta gaat opzoeken ziet hij haar met de charmante levensgenieter Adam.... Ik ga niet vertellen hoe het afloopt, dat kun je zelf lezen in dit heerlijke boek.

Waardering:

Saskia Schouten heeft weer een mooie roman neergezet, met daarin een cruciale ondertoon van zoeken in geloof naar de betekenis van echte liefde.

Lees 2608 keer Laatst aangepast op vrijdag, 25 januari 2013 22:19